Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Coxoterapia dla początkujących ...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Coxoterapia dla początkujących ...

    daneczek76, ale na razie nam nie chodzi o składanie lusterek. przeczytaj parę postów wcześniej. chodzi o to żeby prawe lusterko zjeżdżało w dół po wrzuceniu wstecznego.

  • #2
    Coxoterapia dla początkujących ...

    No i stało się. Od roku jeżdżę Octawką dosyć systematycznie ( wykręciłem w tym czasie 100kkm) i w końcu mi się zaczęło zdawać, że się popsuła. Taka mułowata. Usiadłem, tydzień czytałem archiwum Waszych postów i pojechałem do Mastersa, żeby mi zrobił diagnostykę bo co się będę pętał od Ajnasza do Kajfasza. Pan Marek wsiadł, podpiął sprzęt, pojeżdziliśmy i wyrok padł - no jak na seryjne 90 koni to śmiga jak trzeba a nawet chyba lepiej.
    I tutaj zaczęło mi świtać, a może by ją dłubnąć?
    Tyle, że do tej pory wydawało mi się że tuning jest dla garstki fascynatów - żeby użyć eufemizmu - kosmiczne koszta, wybuchające silniki, pali potem taki smok jak smok, ogień z rury itp przesądy. Oddaję więc honor, że dzięki temu forum dotarło do mnie, że chyba tak być nie musi - cała sztuka w tym, żeby zrobić takie auto jakiego potrzebujesz. A więc:
    Jeżdżę bardzo dużo więc zużycie paliwa pozostaje dla mnie poważną kwestią.
    Natłukłem już w sumie mojemu egzemplarzowi 240 kkm i choć jestem mile zaskoczony jej stanem to czy jest to auto nadające się do tuningu?
    W związku z przelotami jakie robię i tak wymieniam co i raz jakąś pierdołę - jak go podkręcę będę wymieniał jeszcze więcej.
    Wiem, że lubię szybko jeździć a okazji by się rozpirzyć mam dziennie przynajmniej kilka - jak wrzucę moda będę miał ich więcej.

    Ale i tak się nie powstrzymałem.
    Powiedziałem Specjaliście o powyższych i wyszło nam, że potrzebuję lightowego moda, który podrasuje sprzęt na tyle znacznie by jeździło się łatwiej i przyjemniej i na tyle słabo, by nie wymuszać dalszych modyfikacji mechanicznych, bez dymu i przegrzewania maszyny.

    Poszło. Kręciliśmy wczoraj ale śnieg był po zbóju więc dzisiaj śmignąłem do Legnicy i nazad.
    Panowie czy ja Wam muszę mówić. Moja czeszka jest chyba najsłabszą z podkręcanych tutaj ale zadowolony jestem chyba najbardziej. Wyszło jak w podpisie. Ale auto idzie płynnie, nie ma dziur, nie dusi się po zmianie biegów, między 130 a 160 czuję że rymuję i łoś w beemce 530 musiał się nieźle tłumaczyć swojej pannie dlaczego się mało nie rozpieprzył jak go skodzina objeżdżała:-). Na dodatek auto mniej pali o jakieś 0.7-0,8 litra. Średnia przelotowa wyszła mi 101km/h przy spalaniu 5,8. Aha, ze wstępnych pomiarów wyszło, że miała w serii niezłego gifta 98PS i 210 Nm. To tyle tego przydługiego postu, mam jednak nadzieję, że rozjaśni on trochę w głowach tym, którzy zaglądają tutaj z wiedzą taką jak ja tydzień temu.
    Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"

    Komentarz


    • #3
      No to gratulujemy i witamy w gronie podkreconych Czeszek
      Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

      Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

      Komentarz


      • #4
        Gratuluje i dziekuje....
        Moze Twoja opinia otworzy oczy niedowiarkom a zamknie usta "doktorkowatym" krytykom co wiedza najlepiej.
        pozdrawiam

        Diagnostyka i tuning
        hybrydowe wtryski i turbiny
        programy na ulice jak i do sportu

        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
        www.tune-up.pl

        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

        Komentarz


        • #5
          Gratulacje!
          Jak na serie to faktycznie bardzo zdrowy AGR.

          Co do spalania to komputer po wirusie, moze troche zanizac.

          No i uwazaj, bo jak juz raz doda sie mocy, to pozniej ciezko jest przestac.

          [ Dodano: Sob 24 Lut, 07 00:04 ]
          I prosimy wykres do dzialu wykresy.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz


          • #6
            Re: Coxoterapia dla początkujących ...

            Zamieszczone przez yossarianpl
            ...między 130 a 160 czuję że rymuję i łoś w beemce 530 musiał się nieźle tłumaczyć swojej pannie dlaczego się mało nie rozpieprzył jak go skodzina objeżdżała:-). [...]To tyle tego przydługiego postu, mam jednak nadzieję, że rozjaśni on trochę w głowach tym, którzy zaglądają tutaj z wiedzą taką jak ja tydzień temu.
            :lol: :lol: :lol:

            Dajcie piwo temu panu!

            :idea: Jak kiedykolwiek ktos bedzie mial jeszcze jakies watpliwosci, czy dlubac, czy nie dlubac, to ten post powienien byc zawsze podawany, jako przyklad dla bojazliwych!
            Forum Leasing.pl

            Komentarz


            • #7
              No właśnie ze spalaniem sprawdzę w tygodniu, gdy robię okrągłe kółka i mogę nalać do wystrzału z pistoletu na tym samym pistolecie.
              Co do mocy już dzwoniłem do Mastersa mówiąc, że jest niedobrze - podoba mi się. Ale to chyba w następnym egzemplarzu. W tym raczej zainwestuje w jakieś zawieszenie i hamulce, żeby radość nie była za krótka :-)
              Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez KruPin
                Jak kiedykolwiek ktos bedzie mial jeszcze jakies watpliwosci, czy dlubac, czy nie dlubac, to ten post powienien byc zawsze podawany, jako przyklad dla bojazliwych!
                Dokladnie. :szeroki_usmiech
                Erotomanom gawedziarzom, malkontentom i innym skrytobojczym parowkozercom, od dzis mowimy stanowczo NIE! :lol:
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz


                • #9
                  Witamy w gronie zadowolonych z jakże słusznej decyzji
                  Garret

                  -----------
                  Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez yossarianpl
                    raczej zainwestuje w jakieś zawieszenie i hamulce, żeby radość nie była za krótka
                    bardzo mądra decyzja :!:
                    Powiem wam ze wczoraj Ali dłubnął autko mojego szwagra 110KM Passek Automat :P uwierzcie mi ze ten samochód nie jeździł, dosłownie :!:
                    Teraz idzie bosko :diabelski_usmiech soty za OT
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Tymon
                      Powiem wam ze wczoraj Ali dłubnął autko mojego szwagra 110KM Passek Automat uwierzcie mi ze ten samochód nie jeździł, dosłownie
                      Teraz idzie bosko soty za OT
                      to zależy bo miałem okazję jechać Paskiem 115 PD w tiptronicu i się ładnie zbierał ale ty już się odzwyczaiłeś od serii :diabelski_usmiech

                      yossarianpl, Grunt to że jesteś zadowolony , życzymy bezawaryjnej jazdy
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Coxoterapia dla początkujących ...

                        Zamieszczone przez KruPin
                        Zamieszczone przez yossarianpl
                        ...między 130 a 160 czuję że rymuję i łoś w beemce 530 musiał się nieźle tłumaczyć swojej pannie dlaczego się mało nie rozpieprzył jak go skodzina objeżdżała:-). [...]To tyle tego przydługiego postu, mam jednak nadzieję, że rozjaśni on trochę w głowach tym, którzy zaglądają tutaj z wiedzą taką jak ja tydzień temu.
                        :lol: :lol: :lol:

                        Dajcie piwo temu panu!

                        :idea: Jak kiedykolwiek ktos bedzie mial jeszcze jakies watpliwosci, czy dlubac, czy nie dlubac, to ten post powienien byc zawsze podawany, jako przyklad dla bojazliwych!
                        KruPin,mniemam ze nie chodzi ci o to ze kolega objechał 530?? Tylko o dalsza czesc wypowiedzi.. Rowniez gratuluje pozbycia sie strachu ale badzmy realistami z twoja moca i momentem 530 jakby chciał robi Ci Papa..
                        --------------

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez herman
                          KruPin,mniemam ze nie chodzi ci o to ze kolega objechał 530??
                          tez tak mysle bo start tym czyms do 530 - nawet z emerytem na pokladzie skonczyloby sie zupelnie innym wynikiem, swoja droga troche koksu wiecej pod maska i juz ludzie mysla ze rakieta jezdza :diabelski_usmiech
                          nasza droga: www.wpzs.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez herman
                            KruPin,mniemam ze nie chodzi ci o to ze kolega objechał 530??
                            panowie, pszeesz to w ogóle nie o to chodzi :idea: :lol:

                            Zamieszczone przez yossarianpl
                            Ale auto idzie płynnie, nie ma dziur, nie dusi się po zmianie biegów, między 130 a 160 czuję że rymuję
                            chyba głównie o to w tej całej zabawie biega
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz


                            • #15
                              Szkoda, dokladnie!
                              Forum Leasing.pl

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Jabar1975
                                tez tak mysle bo start tym czyms do 530 - nawet z emerytem na pokladzie skonczyloby sie zupelnie innym wynikiem, swoja droga troche koksu wiecej pod maska i juz ludzie mysla ze rakieta jezdza :diabelski_usmiech
                                Mam nadzieję, że z mojego postu jasno wynikało, że mam głęboką świadomość iż do rakiety baaaardzo mi daleko.
                                Co do objeżdżania, po prostu tak wyszło bo kierownik nieemeryt po prostu nie bardzo się potrafił znaleźć się w normalnym ruchu drogowym i normalnie musiałbym się za nim wlec x kilometrów nie mając wystarczającego zapasu, żeby go przy 140-150 wyprzedzić A teraz miałem. Śmiech mnie po prostu ogarnął bo ten debil jak zobaczył, że go skodzinka wyprzedza to po prostu nie chciał mnie puścić i dlatego się mało nie rozpirzył. Ot cała historia nie będąca zresztą meritum mojej radości.

                                Co do spalania, wróciłem właśnie z Gdańska. Sprawdzałem, to działa.Pali ewidentnie mniej, komputer raczej nie przekłamuje może dlatego, że dłubnięty był jeno odrobinkę.
                                Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"

                                Komentarz


                                • #17
                                  yossarianpl, z calym szacunkiem kolego dla Ciebie i Twojego AGR'a po modyfikacji programu sterujacego prosilbym abys nie pisal rzeczy niedorzecznych. Sam jezdzilem samochodami seryjnymi i po chip tuningu - duzo mocniejsze niz Twoje i wiem ile radosci daje posiadanie kilku KM i Nm wiecej pod noga, dostepnych w szerszym zakresie pracy silnika, ale pisanie ze ze 118 konny AGR daje dosc zapasu przy 140-150km/h aby wyprzedzic "debila" w 530 ktory na dodatek nie chcial Cie puscic jest IMO troche niebezpieczne. Jeszcze sie znajdzie taki ktory zainspirowany Twoimi wywodami swoim zczipowanym na stopare koni dyszlem (przepraszam za slowo) porwie sie na trasie za wyprzedzanie takiego auta i nie zdazy przed nadjezdzajacym z przeciwka ukrainskim kierowca Tira bo kierowca tegoz 530i przez nieuwage nacisnie troche mocniej gaz.
                                  Polecam troche ostroznosci w ocenach swojego auta, bo choc jezdzi o niebo lepiej niz w serii (tutaj gratki dobrego moda) to wciaz jest to auto o malej mocy.
                                  pzdr
                                  nasza droga: www.wpzs.pl

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Jabar Opisałem to zdarzenie tylko jako efekt uboczny i mam nadzieję, że nikt z tego powodu nie będzie podejmował prób samobóczych :-)
                                    Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      yossarianpl, looz 8)

                                      Mnie w ubiegłym tygodniu gość A8 D2 też wyleczył z samozachwytu. Momo, że na każdych światłach byłem lepszy (a przynajmniej tak mi się wydawało) to po za terenem zabudowanym przy 150km/h po prostu docisnął i tyle go widziałem :P
                                      1.8T 20v AUQ + k04

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Wlasnie o to chodzi..Znalezc chetnego co naprawde wcisnie i pokaze gdzie jest nasze miejsce w szeregu jest ciezko, ale czasem sie znajdzie i czasem moze sie okazac ze z wygladu zadne tam super auto cie zrobi dobrze niestety(bo tych super to anwet pisal nie bede)..Dlatego uwazam ze trzeba mierzyc sily na zamiary..Polecam stracie z jakimkolwiek swiftem 1.3 16V az 103KM mocy albo Ibiza GTI czy cos w tym stylu..Mozna sie niezle wnerwic..Znam to z autopsji zanim jeszzce chipa mialem..Ale swift mnie zabil..ponad 3 mniej NM ode mnie o ok 60Km mniej a i tak dawal rade..Typowa szlifiera
                                        --------------

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez herman
                                          mnie zabil..ponad 3 mniej NM ode mnie o ok 60Km mniej a i tak dawal rade..Typowa szlifiera
                                          Masa kolego Masa własna
                                          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                          Jest O1 1.6 BFQ

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Ziomal
                                            Zamieszczone przez herman
                                            mnie zabil..ponad 3 mniej NM ode mnie o ok 60Km mniej a i tak dawal rade..Typowa szlifiera
                                            Masa kolego Masa własna
                                            Ziomal, wiem o tym Ale to auto smiesznie wyglada,a zapitala strasznie..Zdejmij na mu oznaczenia ze amsz taki silnik i w kompleksy wpedasz 50% scigantów albo lepiej
                                            --------------

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez yossarianpl
                                              między 130 a 160 czuję że rymuję
                                              - pieknie powiedziane!!

                                              [ Dodano: Wto 27 Lut, 07 09:20 ]
                                              Zamieszczone przez herman
                                              Ale swift mnie zabil
                                              - calkiem niedawno przytrafila mi sie podobna przygoda - po wyjsciu z malej szykany, przycisnalem do deski a tu patrze jak zza mnie Golfik JEDYNKA wyjezdza :shock: i ..... pojechal sobie Kompletnie seyjny wyglad, zadnego wiejskiego tuningu. Swoja droga to szanuje takie autka i wlascicieli z wyczuciem stylu.
                                              Gratuluje koledze decyzji. Tak jak Ty, uwazam, ze wprew powszechnej opinii wieksza moc zwieksza bezpieczenstwo podrózowania. Oczywiscie, jezeli dawkuje sie rozsadnie :diabelski_usmiech
                                              A propos tego goscia z BMki - to jest jeden z najpowazniejszych powodow dla ktorych warto zrobic virusa - sa tacy co przyspieszaja jak ich wyprzedzasz. Teraz przynajmnie wieksza czesc mozesz "zgasic". A ci co maja wiecej pod maska, to raczej sie tym w czasie wyprzedzania nie popisuja (zazwyczaj)
                                              krzychu
                                              L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                                              CB Cobra, B4, ATE_PD

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Ale Ludzie o czym wy tutaj rozmawiacie :?: Sam wirus i niby rakieta :?: ad:
                                                Owszem jest różnica, ale nie na tyle że jak pan z BMW dociśnie to i tak "ty" bedziesz szybszy i wciśniesz się przed niego.

                                                To tyle
                                                Sory z OT
                                                Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                                Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                                BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Dajcie sobie na wstrzym, okej?

                                                  Kolega zrobil sobie wirusa jest bardzo zadowoloby i podzielil sie z nami swoją opinią, a raczej prawie euforią.

                                                  Wiadomo, ze Octavia 90 TDI z programem nie da rady zadnej BMW 530 czy to benzynie czy dieslowi niezaleznie od roku produkcji, ale nie to jest glownym watkiem tego tematu i nie widze powodu, zeby kolege niepotrzebnjie gasic, tym bardziej, ze pisze przyjaźnie, a nie cwaniakuje...

                                                  :|
                                                  TDI 205PS

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X